• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Vereniging Agrarisch Landschap Achterhoek

Vereniging Agrarisch Landschap Achterhoek

  • Actueel
  • Activiteiten
  • Over VALA
  • ANLb
  • GLB 2023
  • Projecten
  • Kennis
  • Vragen
  • Contact
Home > Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

Onze inzet is er altijd op gericht om geschillen te voorkomen door duidelijk te zijn in onze communicatie en afspraken. Als we dit naar uw mening niet zijn geweest, dan kunt u het best eerst contact opnemen met uw gebiedscoördinator om te kijken welke oplossing mogelijk is.

Mocht u van mening zijn dat u onvoldoende bent gehoord, of onjuist bent behandeld, kunt u een klacht indienen bij VALA. Dit kunt u doen door een brief of e-mail te sturen naar VALA. Het bestuur beoordeelt uw klacht, en zal u daarna informeren over het vervolg.

In het kwaliteitshandboek hebben we in paragraaf 2.2 beschreven hoe we om gaan met geschillen (klachten, bezwaar of beroep). De volledige procedure kunt u daar teruglezen.

Primaire Sidebar

Onze contactgegevens

Vereniging Agrarisch Landschap Achterhoek (VALA)
Postbus 70
7070 AB Ulft

0575 – 20 02 95
info@de-vala.nl

Stuur een bericht
Ga naar het contactformulier

Gebiedscoördinatoren
Ga naar de contactgegevens van de gebiedscoördinatoren

Projectleiding en ondersteuning
Ga naar de contactgegevens van de projectleiding en ondersteuning

 

Footer

Vereniging Agrarisch Landschap Achterhoek (VALA)
Postbus 70 | 7070 AB Ulft | Telefoon: 0575 - 20 02 95 | E-mail: info@de-vala.nl | KvK 54 52 48 81

Klachtenprocedure - Disclaimer - Privacyverklaring

© Copyright 2017 - DESIGNIMALS.NL & ONTWERPUNIE.NL